Reteaua Blitz TV
Statii Metrorex
Prezenta in viata bucurestenilor inca din 2008, actuala retea este prezenta in 43 de statii printr-un numar de 280 de ecrane.
Zlinic, in intervalul 6-23, cei peste 600.000 de calatori se vor putea destinde cu informatii utile cu privire la evenimente (teatru, cinematograf, timp liber, evenimente in aer liber, evenimente periodice), informatii de tipul “stiati ca…”, sanatate, calatorii dar si alte informatii relevante si interesante.
Durata materialelor este cuprinsa intre 10 secunde si 30 secunde (durata maxima) luand in calcul timpii de asteptare de pe peron.
Timpul mediu de asteptare la nivel de zi este de 8 minute conform datelor furnizate de Metrorex.
Audienta Blitz TV
Cladiri de birouri
Reteaua de totemuri este formata din ecrane profesionale de 65 inch / 165 cm, integrate in totemuri cu suprafata de 0.95m (baza) x 2m (inaltimea). Comparativ cu sistemul de difuzare de la metrou sau aeroport, spatiul disponibil este limitat la 60 de secunde, echivalentul a maxim 6 campanii publicitare simultan. Durata unui spot video este de 10 secunde, formatul fiind tip portrait (9×16).
Amplasate in zona receptiei cladirii sau pe traseul catre lifturi (in functie de specificul fiecarei cladiri), in locuri cu vizibilitate maxima, totemurile se diferentiaza printr-o experienta vizuala memorabila, oferind posibilitati variate de planificare pentru fiecare proiect (segmentare in functie de zona, in functie de zi, difuzare spoturi diferite pe perioada zilei).
Aeroportul Henri Coanda
Clinici Medicale Private
Reteaua ClinicTV este prezenta in unitatile Regina Maria, Gral Medical si Laurus Medical, in Bucuresti si majoritatea oraselor din tara.
In fiecare unitate vor fi regasite informatii despre medicii si serviciile medicale oferite de grupul din care fac parte precum si informatii comerciale.
Prin prisma serviciilor oferite, timpii de asteptare in fiecare unitate sunt peste media regasita in cazul statiilor de metrou, informatiile furnizate prin intermediul ecranelor fiind binevenite si reprezinta in majoritatea cazurilor singura modalitate de advertising agreata.